marți, 1 decembrie 2009

1 Decembrie 2009

Înainte de a pleca la Alba Iulia, am aprins focul în sobă, m-am asigurat că toate sunt în ordine şi abia atunci am urcat în maşină. Era ora 11, dar ştiam că voi asculta la radio transmisia de la Arcul de Triumf. Bănuiam că-i voi auzi pe cei care s-au aflat mulţi ani la microfonul emisiunilor militare.


Am intrat în oraşul Marii Uniri chiar atunci când defilarea de la Bucureşti s-a încheiat.




Am lăsat maşina în apropierea Platoului Romanilor şi am mers în apropierea Catedralei Reîntregirii. Am făcut cateva poze, dar, fiindcă acumulatorii camerei digitale nu fuseseră încarcaţi de mult timp, nu am reuşit să fac mai multe poze. (Am mai făcut cateva poze cu aparatul cu film, dar filmul nu e terminat şi nu ştiu cand îl voi developa. Am cumpărat baterii, dar nu m-am întors să fac alte poze.) Când traversam bulevardul în apropierea Facultăţii de Teologie, am auzit marşul care însoteşte evenimentele deosebite la care se organizează şi paradă militară, dar nu ne-am întors. Ne aşteptau copiii.




Am ajuns la Cugir înainte de ora 15. Şi am mai facut o poză. A fost Ziua Naţională a României.

La mulţi ani, România!

La mulţi ani, românilor de pretutindeni!

Niciun comentariu: