luni, 10 aprilie 2017

Prietenii literare

Prin intermediul miracolului lumii moderne, internetul, am cunoscut-o pe doamna Maria Tirenescu. Am s-o numesc scriitoare, pentru că asta este. Cu acelaşi talent mânuieşte pana şi când scrie poezie şi când scrie proză. Am făcut recent un schimb de cărţi pentru copii, dumneaei dăruindu-mi ultima apariţie editorială ,,Copii de ieri, copii de azi,,.

Am citit-o din scoarţă-n scoarţă, cu plăcerea revederii unor scene din propria copilărie. Când am citit ,,Vacanţa la mare,, am retrăit pasajul cu sufertaşul. La fel am păţit şi eu când i-am dus de mâncare tatălui meu. 

Fiecare povestire mi-a adus în faţa ochilor minţii, câte o amintire, câte o retrăire. În concluzie, cartea nu se adresează numai copiilor, ci şi nouă, celor mari, care ne putem regăsi cu uşurinţă în paginile acestei minunate cărţi.

Draga mea prietenă, îţi doresc mult, mult succes în tot ceea ce faci, pentru faci totul foarte bine. 

Cu stimă, respect şi prietenie.
Aurelia Oancă

Scriitoarea Aurelia Oancă mi-a trimis trei dintre cărţile pentru copii pe care le-a publicat la două edituri din Baia Mare, municipiul în care locuieşte autoarea şi de unde se inspiră. Sunt cărţi de colorat, dar care conţin texte diverse, poezii, basme, povestiri cu miez. Desenele îi aparţin scriitoarei.

E un bun prilej de a face un schimb de impresii, de idei, de amintiri legate de locurile copilăriei. Îi mulţumesc Aureliei Oancă pentru cărţile pe care le voi citi cu drag! Le vor citi şi nepoţii noştri atunci când vor veni în vizită la noi!

Niciun comentariu: