marți, 28 februarie 2017

De pe Facebook

          O foarte frumoasă surpriză mi-a făcut prietena mea şi a noastră Mariana Rogoz Stratulat. Mi-a trimis două cărţi de poezie. Un astfel de eveniment merită să fie anunţat pe Facebook. Citesc cu bucurie postările care anunţă publicarea unor volume de poezie, a unor cărţi de proză şi mă bucur cu atât mai mult cu cât unele sunt scrise de colegii mei din alte şcoli.
         Am primit cărţile încă de ieri, dar n-am reuşit aseară să scanez copeţile. Laptopul meu era obosit. În plus, o durere de cap (la care au contribuit şi elevii mei... ) mi-au încetinit reacţiile.
         M-am bucurat nespus de mult când am răsfoit bijuteriile lirice. Îmi voi rezerva câteva seri pentru a parcurge pe îndelete tot ce conţin lucrările. Acum, pe scurt, îi mulţumesc Marianei pentru prietenie, pentru încredere şi pentru posibilitatea de a face un schimb de experienţă. Eu sunt un matematician printre poeţi şi un poet printre matematicieni. Ca matematician, prefer să mă exprim în proză.


Niciun comentariu: