miercuri, 27 iulie 2016

Ploaia de azi (preluare de pe Facebook)

A plouat şi azi la Cugir. Am vrut să plec după pâine şi o o vecină m-a întrebat ceva. În timp ce îi răspundeam, a început să picure. Am renunţat la pâine. Mai aveam câteva haine pe sârmă. Am alergat să le adun. 

Din casa am urmărit cum plouă. Era 4 şi un sfert. Am făcut câteva fotografii, dar nu au reuşit.

După ce s-a domolit ploaia, am mers după pâine. Am făcut fotografii şi pe stradă. Apa care a venit de pe deal spalat pietrişul adus duminica şi împraştiat să niveleze strada. E limpede ca apa a trecut şi peste gratarul din mijlocul străzii şi ceea ce n-a ajuns în râu s-a oprit în partea cea mai joasă a străzii. Pe acolo se poate trece doar desculţ.

Veneam cu pâinea şi îmi vedeam vecinii care ieşiseră cu sape sau cu lopeţi să netezească puţin strada.

Voi reveni şi voi scrie câte o explicaţie la unele dintre fotografiile de mai jos.




N-am vrut să îl las pe Fluturaş în casă şi el şi-a croit drum printre bălţile din grădină.
 


A plouat o jumătate de oră. Aşa a rămas strada, după ce o parte din pietrişul împrăştiat duminică a fost spalat de apa care a trecut peste grătar.
 


De pe stradă încă se scurge apa, chiar dacă ploaia s-a oprit.
 


 Şanţul prin care apa se scurge la râu.





Din şanţ, apa vine cu viteză mare.
 


Partea de sus a străzii.
 
Era atât de frumos netezit drumul când am trecut, luni, pe acolo! Acum...



Pe strada Ştrandului a trecut apa venită de pe deal.
 

Niciun comentariu: